60% meer leads voor Diffutherm met slechts €30 per dag.

Met een budget van €30 per dag verdubbelde het verkeer en steeg het aantal kwalitatieve aanvragen zichtbaar binnen twee maanden.

De uitdaging

Voor Diffutherm was Google Ads nieuw terrein. Er bestond al een account, maar er had nog nooit een campagne in gedraaid. We begonnen dus zonder data of historie.
Het doel was helder: meer relevante bezoekers op de site, geen verspilling van budget. Samen hebben we de juiste zoekwoorden bepaald en advertenties geschreven die precies aansloten op de vragen van de doelgroep.
Diffutherm had niet persé behoefte aan meer websitebezoekers, wel aan meer leads. Met dit in het achterhoofd hadden we al snel een aantal hele doelgerichte campagnes staan.

Onze strategie

We hebben een data-gedreven strategie opgezet met de volgende stappen

Gerichte start van 0

We zijn begonnen met een klein budget van €30 per dag om de markt en zoekintentie goed te leren kennen.

Kwaliteit meten met LeadInfo

Om te zien of het verkeer relevant was, hebben we LeadInfo gekoppeld. Daarin zagen we dat er kwalitatief verkeer vanuit de Ads kwamen.

Opschalen na succesvolle pilot

Zodra de eerste resultaten binnen waren, hebben we het budget verhoogd op advertenties die goed presteren.

Nauwe samenwerking

Door korte lijnen en wekelijkse meetings konden we snel schakelen en campagnes bijsturen waar nodig.

De resultaten

X2

Websiteverkeer verdubbeld

+40%

Meer aanvragen in twee maanden

+60%

Meer kwalitatieve leads

65%

Van de huidige aanvragen komt uit Google Ads

Net als Diffutherm je marketing opschalen ?

Plan hier onder een vrijblijvend kennismaking gesprek in, dan gaan we samen kijken naar je doelen en hoe online marketing hier aan bij kan dragen.

Wat onze klanten zeggen

Je hoeft ons niet op ons woord te geloven, hieronder een aantal reviews van onze klanten.

“Vier keer zoveel conversies”

Tiger Media begrijpt hoe online marketing werkt in onze branche. Zo konden we van 191 naar 718 conversies gaan in drie maanden tijd.

Twan van Riet

Verkooyen Machines

“Onmisbaar voor onze groei”

Tiger Media denkt mee, voert uit én voelt als onderdeel van ons team. Tot aan de verkoop altijd fijn samengewerkt voor onze gehele marketing.

Frans Maas

Epic-Auctions

“60% meer leads”

Sinds de samenwerking halen we zo’n 60% meer kwalitatieve leads binnen. De campagnes zijn nu onze belangrijkste bron.

Onno van der Louw

Diffutherm

“Een vliegende start”

Binnen drie maanden verkochten we met de hulp van Tiger Media ruim 2.000 kavels in Zwitserland. Dat is goed beginnen!

Yves Ensing

Dome Auctions

“Agenda loopt overvol”

De campagnes van Tiger Media zorgen voor 30 tot 50 offerte aanvragen per maand. Onze agenda staat voor de komende maanden vol.

Stijn Anssems

Stapro Liften

“Bijna 3x zoveel aanvragen”

In korte tijd zette Tiger Media onze marketingstructuur op en groeiden de aanvragen van 28 naar ruim 80 per maand.

Arnoud Guldemond

Platinum Industrial Plant & Machinery

“Strategie zorgt voor meer leads”

Tiger Media startte vanaf 0 en zorgde structuur, zichtbaarheid en vooral nieuwe leads in onze organisatie. Ik kan het van harte aanbevelen.

Hessel Peeters

Peeters Technical Solutions

“Tijd voor een grotere voorraad”

Sinds Tiger Media onze Google Ads doet, is de volledige voorraad tijdelijke keukens van Kook Simpel vrijwel constant verhuurd.

Joël Prat

Kook Simpel

“Precies de juiste doelgroep”

Dankzij Tiger Media zitten onze 6-week experiences van The High Value Club steeds voller, op al onze locaties.

John Vosters

The High Value Club

“Sterke start met onze webshop”

Onze webshop is pas net live, maar met de campagnes van Tiger Media doen we al ruim €300.000 in onze eerste maand.

Martijn Fièvez

Leka Trading

“Goede aanvulling van ons team”

Tiger Media heeft veel kennis van veiling marketing. Dit gaf ons direct nieuwe acties die we direct konden implementeren.

Troostwijk Auctions

Icon - Elements Webflow Library - BRIX Templates
Icon - Elements Webflow Library - BRIX Templates

Kennismaken? Laten we samen kijken hoe jouw bedrijf kan groeien!