Een nieuw product dat vanaf de start constant ''verhuurd'' is door online campagnes.
.png)
.png)
KookSimpel biedt een oplossing voor mensen die hun huis verbouwen en tijdelijk geen keuken hebben. Een relatief nieuw product dus, met een doelgroep die actief zoekt, maar niet altijd weet dat deze optie bestaat. Het doel van de campagne is om zichtbaar te zijn op het moment dat mensen op zoek gaan naar een noodkeuken, en er dan voor te zorgen dat ze voor KookSimpel kiezen. Omdat het een nieuw product is, hadden we vooraf weinig data dat we konden gebruiken. We moesten dus vanaf nul bepalen waar de vraag zat en hoe we huurders snel en efficiënt konden bereiken.
We hebben een data-gedreven strategie opgezet met de volgende stappen
We hebben campagnes opgezet die inspelen op verbouwingen, tijdelijke keukenoplossingen en spoedaanvragen. Zo besteden we alleen geld aan converterende zoekwoorden
Omdat de vraag hoog is, schakelen we de campagnes in op basis van voorraad. We willen nee-verkopen voorkomen. Als alles verhuurd is, gaan de campagnes tijdelijk op pauze.
We sturen op zichtbaarheid op de juiste momenten en een zo laag mogelijke kosten per aanvraag. Hierdoor behalen we de beste resultaten voor KookSimpel.
Bijna constante volledige verhuur
Kosten per conversie
Nodig om de voorraad volledig te verhuren
Meetbaarheid voor KookSimpel
.png)
Plan hier onder een vrijblijvend kennismaking gesprek in, dan gaan we samen kijken naar je doelen en hoe online marketing hier aan bij kan dragen.