Tiger Media startte vanaf 0 en zorgde structuur, zichtbaarheid en vooral nieuwe leads in onze organisatie.
.png)
.png)
Peeters Technical Solutions biedt veel verschillende oplossingen, voor diverse doelgroepen. Dit alles moest samengevat worden in één bedrijfsvideo én website. Hierbij hebben wij de regie op ons genomen om dit op korte termijn geregeld te krijgen. Toen dit eenmaal stond, moesten we ook gaan kijken hoe we relevant verkeer naar de website konden krijgen. Omdat Peeters meerdere oplossingen aan meerdere doelgroepen aanbiedt, hebben we voor een marketingstrategie per dienst en/of product gekozen.
We hebben een data-gedreven strategie opgezet met de volgende stappen
We hebben alle diensten, markten en oplossingen opnieuw in kaart gebracht. Dat vormde de basis voor een website die logisch is voor bezoekers.
We maken gebruik van een combinatie van Google, Meta en LinkedIn Ads om de verschillende oplossingen aan de juiste doelgroepen te laten zien.
Om er zeker van te zijn dat iedere euro juist besteed wordt, hebben we voor uitgebreide tracking gekozen met GA4- en LeadInfo.
Meer websiteverkeer door nieuwe kanalen
Meer aanvragen vanuit online marketing
Ontijzeringsinstallaties verkocht via marketing
Van concept naar bedrijfsvideo
.png)
Plan hier onder een vrijblijvend kennismaking gesprek in, dan gaan we samen kijken naar je doelen en hoe online marketing hier aan bij kan dragen.