Van schieten met hagel naar een overzichtelijke marketingfunnel met drie keer zoveel aanvragen als resultaat.
.png)
.png)
PIPM koopt bedrijfsactiva door heel Europa en verkoopt dit via hun platform Assets for Sale. Bij PIPM is snelheid cruciaal. Na de aankoop van een bedrijf hebben we meestal slechts twee tot zes maanden om de voorverkoop te organiseren voordat de rest van de activa geveild wordt. Daarnaast is de diversiteit aan projecten enorm. Het vergt een grondige analyse om te bepalen welke doelgroep het meest relevant is en via welke kanalen deze het beste bereikt kan worden.
We hebben een data-gedreven strategie opgezet met de volgende stappen
Voor nieuwe projecten ligt er nu een plan dat direct inzetbaar is. Binnen één week na aankoop staan alle campagnes live.
We gebruiken specifieke campagnes per project en machine. Deze draaien via Google Ads, LinkedIn Ads, Meta Ads en in vakbladen en platforms.
We hebben een database opgebouwd met relevante vakmedia en platforms. Zo kunnen campagnes sneller en consistenter worden uitgerold.
Van 112 naar 318 aanvragen in 4 maanden
Van gemiddeld 28 naar 80 leads per maand
Van aankoop tot livegang campagnes
Gekwalificeerde aanvragen uit 62 landen
.png)
Plan hier onder een vrijblijvend kennismaking gesprek in, dan gaan we samen kijken naar je doelen en hoe online marketing hier aan bij kan dragen.