Nationaal testen, internationaal schalen

Hoe we de campagnes die in Nederland en België al goed liepen hebben geoptimaliseerd en geschaald naar de rest van de wereld.

De uitdaging

ServicePoints heeft een goed functionerend platform met een sterke naam in Nederland, maar wilde doorgroeien. Ze wilden meer uit hun lokale strategie halen, en deze vervolgens doorschalen naar Europa, de UK en de US. Daarnaast hadden ze niet helemaal helder wat de campagnes precies opleverden. Met Q4 in aantocht moest dit verbeterd worden. De uitdaging was: internationaal schalen én zorgen dat we dit meetbaar kunnen maken.

Onze strategie

We hebben een data-gedreven strategie opgezet met de volgende stappen

Testen voor opschalen

We begonnen met Google Ads-campagnes in de Nederlandse markt om te zien wat werkt. Toen resultaten goed bleken, hebben we ze opgeschaald naar Europa, de UK en de US.

Dashboarding

We bouwden een Looker Studio dashboard waarin we precies kunnen zien wat elk kanaal oplevert per land en conversietype.

Multi-channel

Naast Google Ads hebben we ook Bing Ads en Shopify Ads ingezet. Zo bereikten we de juiste doelgroep via meerdere kanalen in meerdere landen.

Dagbudgetten beheren

Met een ad-spend van circa €1.000 per dag kunnen we na één dag al optimalisaties maken voor de volgende dag.

De resultaten

1.300+

Registraties per maand

€22,10

Kosten per conversie

47 landen

Campagnes in- en buiten Europa

100%

Meetbaar wat iedere  euro oplevert

Net als Service Points gecontroleerd opschalen?

Plan hier onder een vrijblijvend kennismaking gesprek in, dan gaan we samen kijken naar je doelen en hoe online marketing hier aan bij kan dragen.

Wat onze klanten zeggen

Je hoeft ons niet op ons woord te geloven, hieronder een aantal reviews van onze klanten.

“Vier keer zoveel conversies”

Tiger Media begrijpt hoe online marketing werkt in onze branche. Zo konden we van 191 naar 718 conversies gaan in drie maanden tijd.

Twan van Riet

Verkooyen Machines

“Onmisbaar voor onze groei”

Tiger Media denkt mee, voert uit én voelt als onderdeel van ons team. Tot aan de verkoop altijd fijn samengewerkt voor onze gehele marketing.

Frans Maas

Epic-Auctions

“60% meer leads”

Sinds de samenwerking halen we zo’n 60% meer kwalitatieve leads binnen. De campagnes zijn nu onze belangrijkste bron.

Onno van der Louw

Diffutherm

“Een vliegende start”

Binnen drie maanden verkochten we met de hulp van Tiger Media ruim 2.000 kavels in Zwitserland. Dat is goed beginnen!

Yves Ensing

Dome Auctions

“Agenda loopt overvol”

De campagnes van Tiger Media zorgen voor 30 tot 50 offerte aanvragen per maand. Onze agenda staat voor de komende maanden vol.

Stijn Anssems

Stapro Liften

“Bijna 3x zoveel aanvragen”

In korte tijd zette Tiger Media onze marketingstructuur op en groeiden de aanvragen van 28 naar ruim 80 per maand.

Arnoud Guldemond

Platinum Industrial Plant & Machinery

“Strategie zorgt voor meer leads”

Tiger Media startte vanaf 0 en zorgde structuur, zichtbaarheid en vooral nieuwe leads in onze organisatie. Ik kan het van harte aanbevelen.

Hessel Peeters

Peeters Technical Solutions

“Tijd voor een grotere voorraad”

Sinds Tiger Media onze Google Ads doet, is de volledige voorraad tijdelijke keukens van Kook Simpel vrijwel constant verhuurd.

Joël Prat

Kook Simpel

“Precies de juiste doelgroep”

Dankzij Tiger Media zitten onze 6-week experiences van The High Value Club steeds voller, op al onze locaties.

John Vosters

The High Value Club

“Sterke start met onze webshop”

Onze webshop is pas net live, maar met de campagnes van Tiger Media doen we al ruim €300.000 in onze eerste maand.

Martijn Fièvez

Leka Trading

“Goede aanvulling van ons team”

Tiger Media heeft veel kennis van veiling marketing. Dit gaf ons direct nieuwe acties die we direct konden implementeren.

Troostwijk Auctions

Icon - Elements Webflow Library - BRIX Templates
Icon - Elements Webflow Library - BRIX Templates

Kennismaken? Laten we samen kijken hoe jouw bedrijf kan groeien!