Hoe we de campagnes die in Nederland en België al goed liepen hebben geoptimaliseerd en geschaald naar de rest van de wereld.
.png)
.png)
ServicePoints heeft een goed functionerend platform met een sterke naam in Nederland, maar wilde doorgroeien. Ze wilden meer uit hun lokale strategie halen, en deze vervolgens doorschalen naar Europa, de UK en de US. Daarnaast hadden ze niet helemaal helder wat de campagnes precies opleverden. Met Q4 in aantocht moest dit verbeterd worden. De uitdaging was: internationaal schalen én zorgen dat we dit meetbaar kunnen maken.
We hebben een data-gedreven strategie opgezet met de volgende stappen
We begonnen met Google Ads-campagnes in de Nederlandse markt om te zien wat werkt. Toen resultaten goed bleken, hebben we ze opgeschaald naar Europa, de UK en de US.
We bouwden een Looker Studio dashboard waarin we precies kunnen zien wat elk kanaal oplevert per land en conversietype.
Naast Google Ads hebben we ook Bing Ads en Shopify Ads ingezet. Zo bereikten we de juiste doelgroep via meerdere kanalen in meerdere landen.
Registraties per maand
Kosten per conversie
Campagnes in- en buiten Europa
Meetbaar wat iedere euro oplevert
.png)
Plan hier onder een vrijblijvend kennismaking gesprek in, dan gaan we samen kijken naar je doelen en hoe online marketing hier aan bij kan dragen.