Van onduidelijke rapportages naar 50 aanvragen per maand, volledig meetbaar via Google Ads.
.png)
.png)
Toen we met STAPRO Liften in gesprek kwamen, liep hun Google Ads niet zoals gehoopt.
De campagnes draaiden wel, maar leverden niets tastbaars op. Iedere maand kregen ze één onoverzichtelijke rapportmail met wat cijfers, zonder dat duidelijk was wat het opleverde of waar het geld precies naartoe ging. Bovendien had StaPro geen toegang tot hun eigen account. Ze konden dus niet eens zien wat er met hun budget gebeurde.
Dat moest anders, daar kwamen wij in beeld.
We hebben een data-gedreven strategie opgezet met de volgende stappen
Omdat de vorige partij geen toegang wilde delen, hebben we een volledig nieuw account opgezet, in eigendom van STAPRO. Zo blijft alle data altijd bij de klant.
In tegenstelling tot wat er eerder stond, hebben we nu heel gerichte campagnes op gezet. Zo komt er alleen relevant, zakelijk verkeer op hun website.
Het hele proces hebben we meetbaar gemaakt. Zo kunnen we per dag zien wat er is uitgegeven en wat dit heeft opgeleverd.
Kwalitatieve aanvragen per maand
Van het websiteverkeer komt via Google Ads
Agenda volgepland voor de komende 6 maanden
Meetbaarheid en transparantie voor Stapro
.png)
Plan hier onder een vrijblijvend kennismaking gesprek in, dan gaan we samen kijken naar je doelen en hoe online marketing hier aan bij kan dragen.