Hoe we een personal training studio hielpen met het vullen van hun 8-week experience met lokale advertenties.
.png)
.png)
The High Value Club heeft drie personal training studio's, allemaal in kleine dorpen. Dat maakt lokale marketing extra uitdagend. De doelgroep is relatief klein en niemand wil een (half) uur reizen om te sporten. Toch hebben alle drie de locaties behoefte aan een constante stroom van nieuwe klanten. Zeker voor hun belangrijkste product: de 8-week Experience. Om dit traject gevuld te krijgen, zetten we Meta ads in combinatie met Google Ads in en zorgen we er voor dat The High Value Club kan blijven groeien.
We hebben een data-gedreven strategie opgezet met de volgende stappen
Met Meta campagnes brengen we de 8-week experience onder de aandacht in een kleine straal rondom de training studios. Dit doen we met klantvideo's.
Zodra iemand geactiveerd is door de Meta-campagne, gaat hij op zoek. We zorgen er voor dat The High Value Club ook hier bovenaan terugkomt.
Meta zorgt voor aandacht en zichtbaarheid. Google zorgt uiteindelijk voor de echte aanmeldingen. Samen zorgt dit voor een continue stroom aan nieuwe leads.
Lokale advertenties voor 3 verschillende locaties
Kosten per conversie
Van online aanvraag naar fysieke afspraak
Van de online aanvragen wordt klant
.png)
Plan hier onder een vrijblijvend kennismaking gesprek in, dan gaan we samen kijken naar je doelen en hoe online marketing hier aan bij kan dragen.